Bel ons voor al je vragen

Klachtenregeling

In eerste instantie helpt de klantenservice van CULINAIR @ HOME BOX je graag met het vinden van een oplossing.

Ben je uiteindelijk niet tevreden over de manier waarop je bent geholpen door de klantenservice dan kun je dat aan ons doorgeven door een officiële brief te schrijven naar:

CULINAIR @ HOME BOX
T.a.v. de afdeling Klanttevredenheid
Delwijnsestraat 5
5315 AV KERKWIJK
Nederland

Of stuur een e-mail naar info@culinairathomebox.nl

Denk eraan in je bericht in ieder geval het volgende te vermelden:

  • je naam, adres en een telefoonnummer waar je overdag op te bereiken bent;
  • een duidelijke omschrijving van je klacht;
  • indien van toepassing kun je kopieën meesturen van documenten die wij voor de beantwoording van je klacht nodig hebben.
Hoe behandelen wij jouw klacht?

Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel en wij doen er alles om klachten te voorkomen. Wij zoeken samen met jou naar een passende oplossing. We komen binnen 2 werkdagen met een inhoudelijke reactie op jouw klacht.

Onlinegeschillenbeslechting

Indien je niet tevreden bent over de manier waarop wij jouw klacht hebben behandeld, kun je jouw klacht melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit is een platform dat door de EU is opgezet voor alle consumenten binnen heel Europa.

Om je maximaal van dienst te kunnen zijn maakt deze website gebruik van cookies. Voor meer informatie verwijzen we je naar ons Privacybeleid
ACCEPTEREN